مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو

ساخت وبلاگ

قالب وب سایت آماده شخصی و شرکتی می وی مو

 

نخستین محصول طراحی و بومی سازی شده سایت ایران , قالب وب سایت آماده شخصی و شرکتی mivimo میباشد که در سبکی مدرن و بروز و با آخرین تکنولوژی های طراحی و برنامه نویسی پیاده سازی شده است . 

این محصول بصورت یک وب سایت آماده و کامل با بخش مدیریت کاملا مجزا و حرفه ای طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا یک وب سایت حرفه ای در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت بجای طراحی سایت از پایه با هزینه های گزاف ,داشته باشید.

نکته : پس از خرید این محصول , سفارش شما در همان لحظه فعال خواهد شد و میتوانید بسته نصبی وب سایت خود را دریافت نمائید و بر روی هاست خود نصب کنید . و یا میتوانید نصب و پیکربندی سفارش خود را به سایت ایران بسپارید و یک وب سایت کاملا آماده برای مدیریت دریافت کنید. برای این منظور لینک روبرو را مطالعه فرمائید . خدمات ویژه وب سایت های آماده

در زیر مزایا و امکان این محصول درج شده است :

  • سبکی مدرن و بروز
  • طراحی و برنامه نویسی بهینه با تکنولوژی های روز 
  • کاملا ریسپانسیو و منطبق با مرورگر کاربر
  • دارای بخش مدیریت حرفه ای
  • امکان تعیین و تغییر رنگ بندی پیش فرض سایت از طریق بخش مدیریت 
  • امکان تغیین و تغییر پس زمینه صفحات مختلف وب سایت
  • تعیین و تغییر تصاویر و اسلایدر ها

دمو محصول     |     خرید و کسب اطلاعات بیشتر

مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو...
ما را در سایت مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پردیس ایران golchino بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:47

طراحی وب سایت شخصی و شرکتی با امکانات و هزینه ها

 

داشتن یک وب سایت شرکتی , شخصی و نمونه کار کاملا حرفه ای و خلاقانه با قیمتی کاملا منصفانه که هم مورد پسند و رضایت شما باشد هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد گزینه ای مناسب برای تمام شرکت ها و افرادی است که تمایل دارند یک وب سایت کاملا حرفه و خلاقانه داشته باشند . ما در استدیو طراحی وب , سایت ایران(sitte) سعی کرده ایم خلاقیت و زیبایی را در اولویت قرار دهیم .

 شاید شما بعد از بررسی نمونه کارها و قیمت های طراحی سایت شرکت های مختلف و بررسی نمونه کارها و قیمت های سایت ایران , متوجه مشابه بودن اکثر قیمت ها شده اید! اما آنچه که ما را با دیگر مجموعه های طراحی وب سایت متمایز میکند , سبک طراحی , خدمات پشتیبانی و امکاناتی است که بر روی وب سایت شما نصب خواهیم کرد . در اکثر مجموعه های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , وب سایت مشتری را تنها با امکانات ظاهری تحویل میدهند و امکانات اضافه ای بر روی وب سایت ها نصب نمیکنند اما در سایت ایران اینگونه نیست ! ما وب سایت شما را علاوه بر درخواست های شما با ده ها افزونه دیگر نیز منتبق میکنیم و به شما تحویل میدهیم که این امر بصورت کاملا رایگان در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت که البته تمام آنها را هم پشتیبانی میکنیم.  ( طراحی سایت )

برای دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه ها کلیک کنید

مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو...
ما را در سایت مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پردیس ایران golchino بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:47

قالب وب سایت آماده شرکتی و شخصی پارسه تیک | سایت ایران

 

محصول شماره 2 سایت ایران(sitte) با نام تجاری پارسه تیک با موضوعات شخصی و شرکتی برای شما عزیزان و مشتریان گرانقدر طراحی و پیاده سازی شده است .این محصول به شما این امکان را میدهد که یک وب سایت کاملا خلاقانه و حرفه ای داشته باشید . پارسه تیک بر بستر جوملا پیاده سازی شده است که مدیریتی کاملا حرفه ای و فارسی دارد و براحتی میتوانید امکاناتی همچون : ثبت نام کاربران , تبلیغات , سیستم های تالارگفتمان , پرسش و پاسخ , فرم های سوالی و ده ها امکان دیگر نیز به سایتتان اظافه کنید.

این محصول بصورت یک وب سایت آماده در اختیار شما قرار میگرید و به عبارت دیگر همان وب سایتی که در دمو مشاهده میکنید برای شما نصب خواهد شد .

دمو محصول      |      خرید و کسب اطلاعات بیشتر

مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو...
ما را در سایت مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پردیس ایران golchino بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:47

خدمات ویژه طراحی وب , سایت ایران

 

سایت ایران(sitte) با افتخار اعلام میدارد در کنار ارائه طراحی سایت و  وب سایت آماده ( که بصورت تخصصی در استدیو سایت ایران پیاده سازی شده اند ) , خدمات دیگری نیز برای بهبود شرایط شما و راحتی کسب و کار شما ارائه میدهد . این خدمات با عنوان " خدمات ویژه " در سایت ایران در دسترس شماست . استفاده از این خدمات در بهبود شرایط اولیه و عملکرد کلی وب سایتتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت .

  • اگر زمان کافی برای نصب وب سایت های آماده سایت ایران ندارید 
  • اگر علم و اطلاعات کافی برای راه اندازی محصولات خریداری شده از سایت ایران را ندارید 
  • اگر نیاز به پشتیبانی بیشتر دارید
  • اگر بهینه سازی ادرس های سایتتان برایتان اهمیت دارید
  • و اگر فرصتی برای بروز رسانی و وارد کردن اطلاعات کاری و اولیه سایتتان را ندارید , میتوانید تمام این کارها را به کارشناسان سایت ایران بسپارید . 

در جدول زیر کلیه مشخصات خدمات ویژه به همراه هزینه ها درج شده است که میتوانید برای بررسی بیشتر آنرا مطالعه نمائید . 

اگر این سرویس را میپسندید و نیازی هر چند کوچک به یکی از پلن های آن دارید , میتوانید هر کدام از پلن ها که مناسب نیازتان هست را انتخاب نمائید . سفارش شما بصورت آنلاین انجام میپذیرد و پس از پرداخت نهایی هزینه آن , سفارش شما ثبت شده و کارشناسان سایت ایران با شما تماس خواهند گرفت

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو...
ما را در سایت مجله اینترنتی خبری و سبک زندگی گلچینو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پردیس ایران golchino بازدید : 243 تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 15:47